Sol sol sol, älskade sol




Vilket väder vi har haft idag, igår med för den delen. Underbart. Vi har försökt att vara ute så mycket som det går idag när solen har visat sig. Resulterade i en bondbränna på mamman och lite rosiga kinder på sonen. Så det vart en sväng till apoteket för att köpa solskydd till sonen. Kanske skulle ta och använda den själv...
Ja visst är jag världens sämsta mamma som låter han vara ute i solen utan att ha smort in honom med solskydd?! ;)

Dagen har som sagt spenderas ute i det fina vädret. Vart en promenad ner till Anna och häng i lekparken med kaffe och frukt, fint som fan. Barnen lekte och mammorna tittade på, haha nja så var det väl inte riktigt. I en perfekt drömvärld hade det nog vart så. I själva verket så fick vi mammor vara med och "leka" samt springa runt hela lekparken...

Annars så har det var en rätt lugnt idag, har oljat utemöblerna igen. Sista stykningen nu på kvällen så nu är det äntligen klart. Blev en klar förbättring måste jag säga. Här hemma ser det ut som en bomb har expolerat. Det är kartonger och grejer överallt. Fan jag hatar att bo i flyttkaos, men det är väl värt det i slutändan.
Nycklarna till huset får vi i slutet av maj. Jag längtar ihjäl mig!! Fråga mig gärna om 1 månad hur det känns när vi börjat med renoveringen haha!






Senaste projektet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback