Lördagsmys


Sonen kollar på teletubbies...


Kommentarer
Sirkka Hautajärvi säger:

Hej Anna-Lena, alltid lika kul att titta på din blogg. Vet du vad, jag har tagit mig friheten att redan nu fixa julklappar och det är så att Jack och Freja ska få Teletubies dockor. Charlie hade ju en som han älska så mycket nu för tiden så kan inte LaLa dansa mer för den har också ont i benet. Jag hoppas så att det ska bli Jacks favorit. Många kramar Sirkka

2012-10-20 | 17:32:09
Sirkka Hautajärvi säger:

Hej Anna-Lena, alltid lika kul att titta på din blogg. Vet du vad, jag har tagit mig friheten att redan nu fixa julklappar och det är så att Jack och Freja ska få Teletubies dockor. Charlie hade ju en som han älska så mycket nu för tiden så kan inte LaLa dansa mer för den har också ont i benet. Jag hoppas så att det ska bli Jacks favorit. Många kramar Sirkka

2012-10-20 | 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback