Lycka en söndagsmorgon...


...är när sonen slår upp sina blå klockan 8! Underbart. Han brukar annars vara så inställd på dagistider även på helgen så han brukar vakna vid 06:15-06:30. Gäsp! Vi har precis ätit frukost, rostmacka och yoghurt. Gott gott!
Under förmiddagen ska jag och Jack gå en promenad med Anna, skönt att komma ut och röra på sig lite. I eftermiddag ska vi till farmor och farfar och äta mat.

Min mage har vart i uppror sedan i onsdags ungefär. Måste vara någonting jag äter, den svullnar upp så jag ser gravid ut :/ och så gör det super ont! Så från och med i morgon ska jag testa att gå över mer eller mindre till typ lchf kost igen ( mindre kolhydrater ) Min mage verkar helt enkelt trivas bäst med det. Även om jag kan tycka att det är lite tråkigt, men det får jag helt enkelt ta. Om det betyder att min mage slutar ont och inte ser ut som om jag är gravid i vecka 30...
Så i kväll ska jag baka brödet både Malin och Lina har bloggat om, smakade ju super gott. Smakade som vanligt bröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback