Måndag morgon

Varför måste det vara grejer över hela golvet när man ska leka? Jack gäller alltid ut duplo, klossar och clipo över hela golvet hos mormor... Så fort jag plockar undan något av det så häller han ut det igen. Han leker inte alltid ned det, men det ska vara på golvet. Haha underbara unge.

Idag är sista dagen med Jack. Blandade känslor... Låter som jag aldrig mer ska träffa mitt barn, det är inte så jag menar. Men i morgon är det dags för Jack att börja på dagis och jag ska börja jobba. Det är 1år och 4 månader sedan jag gick hem den där varma skärtorsdagen 2011. Klart att det känns lite vemodigt, men jag försöker se det som ett nytt kapitel i våra liv, det är det här som ska bli vardagen nu.

Dags att gå upp och börja dagen, mycket saker som ska göras idag ( sista dagen i frihet ) haha! Nejdå, men har en del saker som skulle vara skönt att ha gjort innan man börjar jobba.

Vi ska iaf fira Ebba idag, underbara Ebba som fyllde 1år igår.

Återkommer under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback