Fredag



Igår kväll åkte jag över till Avesta för middag med jobbet. Ska erkänna att det var rätt skönt att få komma utanför dessa fyra väggar. Vi åt middag på Bjurfors, jätte god mat och trevligt sällskap. Batterierna var laddade när jag åkte hem.


Här hemma är läget oförändrat, Jack är fortfarande sjuk. Inte lika hög feber idag som tidigare i veckan men fortfarande inte helt borta. Han snorar och hostar här bredvid mig i soffan. Det vart en tidig morgon för oss, vid 7 ville Jack gå upp. Gissar på att han somnar i soffan snart, ser så ut ;) då ska jag passa på att kolla på gårdagens inspelade avsnitt av ONCE upon a time.

Vi får se vad helgen har att erbjuda, gissar att det blir rätt lugnt med tanke på att Jack inte är frisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback